همه چی دل نشینه و ما همینطوری داریم میریم بالا !!…..

احمدی نژاد گفت : دین بسیار آسان است و خدا، انسان‌ها را خلق کرده که زندگی کنند و در این دنیا کیف کنند البته کیف سالم و تعالی‌بخش که ما اسمش را مشروع می‌گذاریم

گفتم : همه چی آرومه من چقدر خوشبختم ……… من چقدر کیف میکنم وای چه هوایی ، چه  جیب پر پولی ، چه وضع خوشایندی ، من دیگه دارم پر میکشم …..

احمدی نژاد گفت : پیامبران برای جذب آمده‌اند و اصلاح و اعتلا و بالا بردن انسان‌ها. و در نهایت خدا انسان را خلق کرده است که بالا رود

گفتم : همش میگم چرا اینقدر آمار تصادفات زیاد شده ، همه میخواهند سریعتر برند بالا …. وای حالا یادم اومد این سقوط هواپیماها بی دلیل نبوده خودش راه سریعتر رسیدن بوده … ایول دکتر حالا اوفتاد ….

احمدی نژاد گفت : برای آدم‌ها دو حقیقت وجود دارد؛ یکی درون آنها و اعتقادها و باورهای عمیق‌شان و دوم رفتارهای ظاهری که گاهی این دو با هم ارتباط ندارد

گفتم : اوهم حالا فهمیدم چرا هیچ وقت نمیتونم هندونه خوب بخرم چون  ارتباطی بین بیرون و داخلش نیست ..

احمدی نژاد گفت : برخی خلاصه توضیح‌المسائل را چنین عنوان می‌کنند که اگر طوری بشود که آدم خوشش بیاید، حرام است.

گفتم : مرسی  ما که هیچ وقت نفهمیدم این توضیح اصلا چی میگه …. پاهامون را هم گم کردیم اگر با پای چپ قدم برداری ….

یک پاسخ

  1. مطلبی که نوشتید در پاسخ دکتر احمدی به جا بود مرسی خیلی جالب

پاسخی بگذارید

