کی میخواد به حساب عابر بانک من ورود کنه ……..

 

بازم چه خبر شده ، چرا این عابر بانکها اینقدر شلوغه مگه دوباره دولت یارانه چیزی ریخته ، نه بابا مگه خبر نداری  مگه تو این کشور زندگی نمیکنی بابا از دیروز یکی همه رمزها و شماره عابر بانکها را اعلام کرده ، مگه تو عابر بانک نداری ……….

همه اینها گفتگوی من با  آقای کنار دستم تو اتوبوس بود ……

نگاهی بهش کردم و گفتم : چرا آقا  ولی فکر نمیکردم …….  که آقا یکبار دیگه نگاه غضب آلودی بهم کرد و ادامه داد آقا تو مشکل داری ، در همین موقع صدای گوشیم در اومد یک پیام رسیده بود باز کردم 

مشتری گرامی جهت افزایش امنیت ، نسبت به تغییر رمز کارت  خود از طریق خود پردازهای بانک …… اقدام فرمائید

 روابط عمومی بانک …..

نگاهی به آقا کردم و گفتم ببین تازه الان برام پیام اومده ، زد زیر خنده و گفت به جز این که خودت تو باغ نیستی بانک هم خوابه

اتوبوس آرام آرام شروع به حرکت کرد به عابر بانک دوباره نگریستم و جمعیت  هر لحظه بیشتر میشد و ادامه دادم آقا میرم رمز را عوض میکنم  صدای خنده اش اتوبوس را پر کرد … بابا طرف دو روز پیش اعلام کرد و رفت تا همین حالاش هم ممکنه حسابت خالی شده باشه …….

به یکباره ترس وجودم را گرفت و دیگه هیچی نگفتم  به بیرون مینگریستم و اتوبوس به راه ادامه میداد ….

صدای گوشیم دوباره در اومد ..

مشتری گرامی آخرین اخطار پرداخت نشدن چهار ماه از اقساط بدهی …. روابط عمومی بانک ……………

سرم را بالا آوردم آقاهه دیگه نبود بلند گفتم آقا من که سه ماهه حقوق نگرفتم و چهار ماه هم هست قسطم را پرداخت نکردم

کی میخواد به حساب عابر بانک من ورود کنه …………

پاسخی بگذارید

