کلمات رکیک جزئی از ما شده است ، به بهانه دیدار پرسپولیس و داماش …

 

دیروز بعد ظهر در ورزشگاه آزادی دیدار مابین تیم های پرسپولیس و داماش تحت تاثیر شعارهای تماشاگران نیمه کاره تعطیل شد ……….

فحاشی و شلوغ کردن ، پدیده ای که این روزها  در تمام عرصه های اجتماعی میتوان  مشاهده نمود و به جرات میتوان بیان کرد که دیگر کسی نمیتواند بگوید نشنیده یا نظاره گر و یا بیان کننده  آن نبوده باشد

ورزشگاه پر است از فریادهای اینچینی که هیچ کس درامان نیست حتی اگر علی پروین ،  علی دائی ویا امیر قلعه نوعی هم باشی فرقی ندارد …..

از ورزشگاه که بیرون میزنی و پشت فرمان می نشینی  با کوچکترین خطا و یا اشتباه  ..

 از پنجره اتومبیل پشتی و یا کناری فردی سر به بیرون می آورد و ابتدا با چند بوق دهشت آور مطلعت میکند و سپس چندین جمله آبدار نصیبت میگردد ..

وارد کارگاه میشوی برای سر کشیدی در محوطه  قدم میزنم ،  نفرات مشغول به کار در روزمره ترین حرفها با هم الفاظ آنچنانی به کار میبرند و…  

مدیر هم در همین لحظه وارد میشود و او هم برای پیشبرد کار تنها چاره را بیان الفاظ و کلمات رکیک  میداند ……………..

خسته به خانه میرسم .. تلویزیون روشن است و بچه ها در حال خندیدن هستند نگاهی به صفحه تلویزیون میکنم   ، پدر سوخته … ابللللله ………  باز هم کلمات رکیک …….

کامپیوتر را روشن میکنم به امید آنکه لحظاتی صفحاتی را باز کنم  و خبرهایی را بنگرم.

 وارد شدن به دنیای مجازی …  

سایت  با هزار بدبختی و با  کلمات رکیک در دل ………..   باز می شود …… (بالاخره من هم کلمات … استفاده کردم)

لینک اول را که باز میکنم جز پر بحث ترین لینکها است با اشتیاق نوشته ها را میخوانم … نظرات …… وای یک لحظه صبر میکنم از صفحه دور میشوم یعنی اینجا هم و تازه اینهمه کلمات رکیک …………..  

خسته و کوفته بر تخت دراز میکشم …………….. از خواب میپرم ، خواب دیده بودم با مدیرم بحث میکردم و با او کلی  کلمات ………….  

نگاهی به موبایلم میاندازم برام یک اس ام اس اومده بازش میکنم  یک روز ………   کلمات رکیک ………

بالش را کمی جابجا میکنم و بر خودم لعنت میفرستم و …………….

پاسخی بگذارید

