تحریم اقتصادی ؛ کاهش ارزش ریال و افزایش نابسامان قیمت اجناس ؛ بحرانی قریب الوقوع

همزمان با شدت گرفتن سرمای زمستان و وارد شدن به ماه بهمن که یاد آور اتفاقات سی و اندی سال قبل و ایجاد حکومت جمهوری اسلامی است ؛  اوضاع اقتصادی و اجتماعی شهریمان را در هم ریخته ، دور جدید تحریم ها بر علیه ایران و ندانم کاری های مدیران رژیم باعث شده سرمای بیشتری را در خود احساس نماییم .

امروز با قدم نهادن در بازار اقتصادی ایران  شاید بهتر بتوانیم آنچه که به وقوع پیوسته است دید .  کاهش  ارزش ریال و گرانی بی حد و مرز اجناس  وضعیتی نابسامان را رقم زده است و آقایانی که فکر میکردند ما هنوز در 1400 سال پیش هستیم و در هر لحظه سعی بر بردن ایران به آن سالها داشتند و صحبت شعیب ابی طالب و … میکردند ، معلوم نیست امروز در پشت کدام دیوار مخفی شده اند ، مسئولینی که دیروز سینه سپر میکردند و میگفتند ما آمریکا را نابود میکنیم کجائیند ؟ امروز ارزش 1دلار به 20000 ریال  و سکه هم با عددی بالاتر از 10000000 ریال  رسید .

 آقایانی که تا دیروز عربده سر میدادید کجائید ؟ امروز برای یک معامله ساده در بازار آهن و فولاد ، مس و …. و  ابزار و تجهیزات خاص،  اعتبار قیمت به ساعت رسیده است و این یعنی شما برای آنچه که نیازمند هستید در کمتر از یک ساعت باید به  انتخاب برسید . و تازه مشخص نیست با همه ابتکاری که خرج میکنید صاحب اجناس میگردید یا نه ؛ چون باید در هر لحظه منتظر باشید که فروشنده بگوید آقا معامله فسخ است 

این بازار نابسامان و معیوب به کجا میرود ؟ راه دلالی ارز و سکه را می بندید  هیچ اتفاقی نمی افتد بلکه این ناهنجاری سر از  جاهای دیگر در می آورد

آقایان این شعیب ابی طالبی که شما ساخته اید به جز منهدم کردن و  متلاشی کردن اقتصاد بیمار ایران راه به جایی نخواهد برد ، انهدامی که در آن صدای خرد شدن استخوان  طبقه کم در آمد در آن بیشتر شنیده میشود .

آقایان دست از این لجبازی بی ثمرتان بردارید که این راه شما را به جایی نخواهد رساند ، و این سایه دیر یا زود گربیانتان را خواهد گرفت ، این سکوت مرگ آور شما نشانه ای جز سست شدن پایه های قدرت تان نیست ، ولی فقط یکبار حقایق را برای مردم بازگو نمائید و تا خیلی دیر نشده صحنه را ترک کنید که امروز خیلی بهتر از فردا است .

بیان دیدگاه