ماجراهای کسری یک جوان ایرانی -خودرو– دو

کسری زنگ زد و گفت از ابتدای سال که آقا رفت بالای منبر و گفت سال جهاد اقتصادی  بابام پاهاشو کرده توی دو جفت کفشش و میگه دیگه خودت باید خشتکت را بکشی بالا ، رفتم دنبال کار که خبری نبود گفتم یک ماشین دست و پا کنم و باهاش چرخی بزنم و مسافری جابجا کنم و درآمدی ایجاد کنم  ولی الان داشتم چک میکردم از سال همت عالی تا جهاد اقتصادی چقدر تغییرات به وجود آمده  چقدر تنوع خرید خودرو هست  که تاکنون تو ایران سابقه نداشته پژو در انواع مختلف با :

پژو 405 GLX با موتور 1800 ، پژو 405 دوگانه سوز با موتور1800 ، پژو 405 SLX  با موتور 1800 ، پژو 405 با موتور 1600 – ( موتورپژو 206) ، پژو روا (آردی سابق) با موتور پیکان سابق ، پژو روا (آردی سابق) دو گانه سوز با موتور پیکان سابق ، پژو روا سال (G2) با موتور پیکان سابق ، پژو پارس موتور 1800 ، پژو پارس دوگانه سوز با موتور 1800 ،پژو پارس سال با موتور 1800 ، پژو پارس اتوماتیک با موتور 1600- (موتور پژو206) ،پارس ELX

پراید صبا ، پراید 141 ، پراید 132 ، پراید 131 ، پراید 111

بعد از گفتن همه اینها در حالی که با کمبود شدید نفس روبرو شده بود گفت دیدی گفتم چقدر تنوع  تازه اینها مال سال همت مضاف وکار مضاعف بود برای جهاد اقتصادی چیه میشه شاید بشه پژو 405 با موتور علف سوز .

نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم فروردین 1390 ساعت 23:20 شماره پست: 47


پاسخی بگذارید

