ماجراهای کسری جوان ایرانی – در رکاب آقا – پنج

کسری خندید و گفت بابام دیشب از مسجد که برگشت به نظر بسیار متفکر شده بود و همه اش با خودش حرف میزد و به یکباره گفت عجب . مادر پرسید حاجی چی شده  بابام رو به مادر کرد و گفت تو مسجد یک نفر مصاحبه برادر احمدی نژاد را بعد از نماز برایمان خواند :

در يك صحبتي براي معلمين يكي از معلمان از من سؤال كرد . من چطور بفهمم كه اگر زمان حسين ابن علي (ع) بودم در ركاب امام حسين (ع) قرار داشتم ؟ گفتم كه اگر شما امروز دربست درخدمت ولي امر مسلمين باشي مي تواني باوركني اگر زمان حسين ابن علي (ع) بودي در ركابش بودي و اگر فردا حماسه دوم الهي محقق بشود در ركابش خواهي بود . چرا كه امروز حسين زمان ما مقام معظم رهبري است . اين را مدّ نظر داشته باشيد .

هنوز جملات بابا تمام نشده بود که خواهر کوچکم گفت بابا من هر وقت با کسری میخواهیم بریم بیرون کسری به ماشینها میگه دربست ، بابا عصبانی شد و گفت زن صد بار گفتم اینقدر پول تو جیب اینا نگذار بزار با اتوبوس برند و رو به من گفت تو هم غلط میکنی دیگه دربست سوار شی ، خواهر کوچیکم دوباره گفت بابا پس یعنی دربست بده پس چرا باید دربست به خدمت رفت و بعد با لحنی گفت بابا من که نمیخواهم در رکاب باشم چون همین الان هم  من دوست ندارم با کسری توی یک اتاق باشم  شبها نمیزاره من بخوابم یا صدای صحبتش میاد یا صدای تق تق کردن انگشتاش روی گوشیش تازه میخواهید هم یک اسب بگیرید و اونهم تو اتاق ما بیارید بعد من که اصلا قدم نمیرسه که در رکاب باشم ، بابا اگر هم خواستید اسب بگیرید برام دوچرخه بخرید که دوسال است قول داده اید ،من که دیگه نمیتوانستم جلو خودم را بگیرم شروع به خندیدن کردم که بابا یک پس گردنی نصیبم کرد و گفت پاشید جمع کنید و مامان با نگرانی خودش گفت نخند پسر الان که سنگ بشی به اولاد… خواهرت که نمیفهمه و بابام گفت هیچکدومشون نمیفهمند من را بگو اومدم با کی حرف بزنم و در حالی که پا میشد با خودش گفت باید خودم به فکرباشم و مامان که دستپاچه شده بود گفت حاجی باشه به همین زودی من را فراموش کردی .بابا در حالی که تلویزیون را روشن میکرد گفت حاج خانم باشه  بیا اینجا بشین ببینیم شاید تلویزیون پخش کنه … ولی فردا از آخوند مسجد میپرسم که چیکار باید کنیم …..

پاسخی بگذارید

