ماجراهای کسری جوان ایرانی – در جستجوی کسری –شش

کسری سریع زنگ زد و گفت اگر مامانم بهت زنگ زد و گفت کسری پیش شما است بگو اره یک کار براش داشتم اومده کارخونه و قبل از اینکه اجازه بده که من ازش پرسم یعنی چی و برای چی باید این جواب را بدهم قطع کرد هنوز دقایقی نگذشته بود که گوشیم زنگ خورد جواب دادم معرفی کرد مادر کسری بود نمیدانستم چی بگم و اصلا” هم نفهمیدم چطوری جواب دادم  و تلفن قطع شد هنوز لحظاتی نگذشته بود که دوباره گوشی زنگ خورد جواب دادم بابای کسری بود با صدای همیشگی و تا حدودی خشن گفت سلام پسر جواب دادم ، گفت پسر این بچه پیش شما است گفتم کسری را میگی که با لحنی دیگر گفت مگر بجز کسری کس دیگری هم پیشتان هست اصلا” معلومه شما دارید چیکار میکنید همین دیگه میگید کار ولی مشخص نیست ….. حرف ایشان را بردیم و گفتم ببخشید من سر کار هستم و واقعا هیچ منظوری هم نداشتم  در همین موقع مدیر بخش وارد شد و بدون آنکه متوجه شود من صحبت میکنم دستوری را داد و من هم گفتم خانم چشم . وقتی که خانم مدیر خارج شد صدای فریاد بابای کسری گوشم را نوازش کرد دست شما درد نکنه با این کارکردنتون . این صدای کی بود اونجا اصلا شما وکسری چه غلطی میکنید بیخود کرده کسری یک همچین جایی کار میکنه تو که  آخرتت را فروختی حداقل پسرم را نجات بده ای وای از دست شما کافران خدا نشناس دیگر نمیدانستم چه کنم گفتم حاج آقا اجازه دهید اینجا محل کار است درست صحبت کنید که صدای وا مصیبتا بلند شد و بعد صدای فریاد بابای کسری که به مادرش میگفت چه نشسته ای که آخرتمون را به باد دادند هنوز جمله تمام نشده صدای گریه و زاری بلند شد گفتم بابا صبر کنید آخه این چه حرفیه میزنید  که بیکباره گفت نگو بابا که مگر من بابای تو هستم و اون بیشرف را صدا کن باهاش صحبت کنم گفتم کی را میگوئید خانم مدیر را . فریاد زد خانم ببین کار به کجا کشیده شده که به من میگه بیا با این دختر اجنبی صحبت کنم وای …  نمیدانستم چه کنم فقط گفتم ببخشید الان کسری توی این اتاق نیست که بابای کسری فریاد زنان ای خاک بر سرم شد آبرویمان رفت ما توی خانواده مون … دیگه نتونستم تحمل کنم تلفن را قطع کردم و در همین موقع خانم مدیر مجدد تشریف آورند و تا من را دید گفت چیزی شده مشکلی پیش آمده کاری که گفتم پیگیری کردید …..

پاسخی بگذارید

