ماجراهای کسری جوان ایرانی – اینترنت حلال – چهار

کسری در  حالی که سریع در خیابان راه میرفت گفت : دیشب بازم این بابام گیر داده و میگه میخواهم اینترنت را قطع کنم چون  تو روزنامه خوانده اینترنت حلال در ایران راه اندازی میشود و نتیجه گرفته این چیزی که تا حالا ما استفاده میکردیم و کلی هم هر روز از محاسنش گفتیم حرام بوده .

هر چقدر با خواهرم نشستیم و توضیح دادیم  بابا تو که تا دیروز استفاده از اینترنت را محدود کرده بودی و تازه هر موقع هم که میخواستیم استفاده کنیم باید با حضور خودت انجام میشد.

 آخه استفاده از کامپیوتر تو خانه ساعت خاص داشت و من نوبتم را معمولا” میگذاشتم از ساعت 11 شب به بعد و بابا روی صندلی صدبار چرت میزد وبرای این کار هم دستور داده بود در حین کار با کامپیوترآوازهای علیرضا افتخاری  هم پخش شود ودر همین حین وقتی که داشتم صفحات را میخواندم و چتی هم میزدم  دوستام برام ماچی یا بوقی میفرستادند  بابا میپرید و من هم مجبور بودم برای عوض کردن ماجرا کمی به خودم تکان دهم و بابا با یک پس گردنی دلنشین ازم پذیرای میکرد و هربار میگفت به این مادرت میگم بابا شام مال ساعت 6 بعد ظهر است نه 10 شب ، خلاصه دیگه بابا دست بردار نبود و میگفت شما من را هم آلوده کردید و کار غیر حلال انجام داده ام و همین کافی بود تا مادر از همه جا بیخبرم هم بگه حاجی صد بار گفتم آخرتمون را از دست دادیم و شروع میکرد به گفتن که آره آخوند مسجد میگه بابا هر چی فساده مال این لامصب کامپیوتره بچه میشینه جلوش ؛انور هم یکی دیگه . وا مصیبت دیگه آخر زمون شده و وقت ظهور و …..

کسری ادامه داد هیچی مامان که شده نقل و نباتش ، و از این مسجد به آن مسجد و از این حاجی آخوند تا آخوند بعدی که ببینه تا حالا که در خانه اش اینترنت حلال نبوده تکلیفش چیه و بابا هم که جا پهن کرده   و دو چشمی مواظب که نکنه ما نزدیک کامپیوتر بشیم هرچند فکر میکنم به مودم  دست نزده چون تصورش اینه که نجس وحرام است .

حالا دیگه کار ما شده یک جا پیدا کنیم و کار غیر حلال کنیم و……………

پاسخی بگذارید

