غلامحسین پیروانی و سخن جدید

غلامحسين پيرواني:مغرضان را در محرم نفرين كردم  

این سخنی بود که آقای پیروانی ساعاتی پیش ایراد فرمودند و برایم جای بسی تعجب بود که تازه ایشان و خصلتهایشان برایم آشکار میشود ، مربی که دیروز دم از پهلوانی و مردانه زندگی کردن و .. میزد امروز با تیغش گردن میزند .

در ابتدا از ایشان سئوالی دارم که اصلا مغرض کیست و چرا امروز شما فکر میکنید که مغرض دارید اگر این مغرضان بودند پس چگونه با وجود آنان شرایط تیم ملی را پذیرفتید و آمدید

من جوابتان را خواهم داد شما امروز به قول قدیمی ها «دست پیش گرفته اید که پس نیففتید » شما طوری سخن میگویید انگار روز اولی است که پا به ایران گذاشته اید این شرایطی بود که قبل از شما بسیاری از مربیان دچارش شدند یادتان رفته مرحوم دهداری ، محمد مایلی کهن و..  نمونه هایی از این شرایط هستند یادتان رفته چه بر سر مایلی آمد ، امروز با شما چه کردند . نکند با این نتایج انتظار دسته گل و جمعیت میلیونی داشتید .

کجا شما آمدید و از ملت بابت این نتایج عذر خواهی کنید آیا به جز این است که سریع پشت سر رفیقانتان کفاشیان ، تاج، عزیز محمدی مخفی شدید.

امروز شما  ناراحتید چون به مانند دولتتان و طرز فکر حاکم هیچ فردی حق سخن و ابراز نظر ندارد

امروز شما نمیتوانستید که مخالفان و قلم زنانی که نقدتان کردند را به زندان بیاندازید پس به جای آن به قول خودتان نفرین کردید ،

شما کارتان را بکنید چون اتفاقا این همان نقطه ای است که من هم در سری مطالبم به آن اشاره کرده ام و باز هم در فرصت بعدی خواهم گفت.

و این شعر را که مربوط به ترانه موسی و شبان که بتازگی توسط گروه همائی و روحانی اجرا شده برایتان میگذارم

نه از افسانه می ترسم نه از شیطان

نه از کفر و نه از ایمان

نه از آتش نه از حرمان

نه از فردا نه از مردن

نه از پیمانه می خوردن

خدا را می شناسم از شما بهتر 

شما را از خدا بهتر

خدا از هرچه پندارم جدا باشد

خدا هرگز نمی خواهد خدا باشد

نمی خواهد خدا بازیچه ی دست شما باشد

که او هرگز نمی خواهد چنین آیینه ای وحشت نما باشد

هراس از وی ندارم من

هراسی را از این اندیشه ام در پی ندارم من

در عالم بیم از آن دارم

مبادا رهگذاری را بیازارم

نه جنگی با کسی دارم

نه کس با من

نوشته شده در جمعه بیست و ششم آذر 1389 ساعت 17:33 شماره پست: 13

پاسخی بگذارید

